dissabte, 14 de juny del 2008

Llorts

Em truca el meu amic Casamajor per anar a fer una cerveseta. Li he de dir que no. M'explica la darrera troballa que acaba de fer. Em burxa perquè diu que fa dies que no publico res. Ja us ho explico: no és mala fe. Vaig de corcoll amb les feines de correcció de projectes i treballs típiques d'aquesta època de l'any entre el professorat. Em falten hores, collons, per molt que la gent repeteixi allò de "la bona vida" i "vosaltres rai"!

Sé que sona a excusa però és la pura i crua veritat. Sóc a casa corregint quan voldria estar corrent o anant en bici o acompanyant la Nicole, que és amb els nanos al Parc Central.

Així que avui haurem de fer amb imatges de passejades de fa ja mesos, quan disposàvem d'una miqueta més de temps.

Aquí teniu quatre fotos de Llorts, concretament de l'església de Sant Serni. Em fixo en el de sempre: els treballs en pedra tosca, els detalls d'argolles i panys, les campanes, etc.

També, com gairebé sempre, el que em crida més l'atenció és allò que desconec o no sé ben bé què és. Aquí es dona el cas amb aquest traste de pedra... M'agradaria molt que algú m'expliqués que és i per a que es feia servir.

Au, valents!



2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Hi ha un blog a Portugal que es diu Aldrabas e batentes, dedicat només a panys de portes. És intyeressant i pots enviar fotos

David Gálvez Casellas ha dit...

Hola, Tibau!

Com va tot? Gràcies pel teu comentari.

La veritat és que a penes les publico, però que tinc desenes de fotos de panys, argolles, forrellats, finestres, etc., principalment en territori andorrà, però també del Pirineu en general.

És un del meus monotemes més privats. M'alegra molt que amb només una mostra en tot el blog, hagis estat capaç d'endeveninar com m'agraden aquestes imatges.

Vas bé? Com va el trapezista? Continues amb el tràfec de presentacions o ja has afluixat una miqueta? Fas calaix?

D.