dimarts, 3 de març del 2009

Curiós roc a Canillo


Aquest roc és a Canillo. Fa temps que m'hi volia arribar per fer un cop d'ull. Està situat en un lloc privilegiat, des d'on es domina l'entrada a Canillo venint d'Encamp (a la zona de Racons), el riu, l'altra banda de vall (amb el camí que puja de Prats, el Forn), etc.


Vaig anar-hi justament perquè a banda de ser un roc enorme i espectacular està situat en un indret elevat. A més, de la carretera estant semblava que oferís aixopluc. Així, vaig pensar que potser trobés senyals d'antropització per l'entorn (més enllà dels camps de conreu del voltant).


El que realment m'hagués agradat trobar és alguna cassoleta gravada damunt. En lloc d'això vaig trobar una marca (una xapa) que m'indicava que el lloc s'havia fet servir com a referència cartogràfica. Vaig veure algun marge de pedra seca ben a la vora i un curiós muret (si se'n pot dir així) a l'interior.

I poca cosa més.