diumenge, 27 de desembre del 2009

Una agradable i discreta sorpresa

Aquest matí, després de llegir el diari, esmorzar i fer un parell de cafès, m'he posat a xafardejar a la xarxa: primer les dues bústies de correu (el personal i el de feina: res d'urgent), després els diaris, més tard les reaccions a les pàgines web i blogs dels meus amics i coneguts, etc.

Buscant pàgines en què epareguéssim conjuntament el meu amic Jordi Casamajor i jo mateix, he anat a parar a una llista que pertany a Cercabloc. Concretament, es tracta d'una llista de blogs d'Andorra endreçats per rànquing. Sense que suposi cap mèrit especial figurar en els llocs 3 i 4 del rànquing (només som 18), no negaré que fa certa il·lusió retrobar-se de tant en tant en algun racó amb cert "reconeixement" públic. És cert que tot és relatiu. Començant pel número 1, que em fa l'efecte que s'ha registrat com a blog d'Andorra però no l'és. Continuant per la poca transcedència que pot tenir que t'hagin votat tan sols una quinzena de lectors... En fi, com dic, relativitzant tot el que pugui ser relativitzable, una bona alegria això de figurar en aquest raconet gairebé privat d'Internet.

6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

un bonic raconet

David Gálvez Casellas ha dit...

Sí, ja sé que per un megacrack de la catosfera com tu, això de ser 3r o 4t de la teva demarcació no deu ser gran cosa. Veig que tu ets el núm. 6 del rànquing ABSOLUT. La meva enhorabona, Jesús!

Puigmalet ha dit...

Jo veig que també sóc el 6 (del Baix Llobregat, però, que hi ha categories).

Tens raó amb això del núm. 1 andorrà. Sembla que és de Lleida.

Salut i peles!

David Gálvez Casellas ha dit...

Sí, però torno a dir que això meu no es pot agafar per enlloc... Em fa fer gràcie trobar-me llistat en un lloc en què ni reordava haver-me apuntat, però that's all! Fixa't que si el Parèmies es mou a la posició 90 i escaig de la llista absoluta, el Marc just a tocar (100 i poc) i tu cap al núm. 150. Em canvi, jo tinc els dos blogs al 500 i escaig. No hi ha color!! Estic rodejat de monstres mediàtics.

David Gálvez Casellas ha dit...

Quants errors tipogràfics es poden fer en quatre línies?

David Gálvez Casellas ha dit...

Llista absoluta (1706)

Ep, el Diccio és al lloc 88.
El Parèmies al 92.
El Rèflex al 107 (i núm. 1 indiscutible de l'Alt Urgell).
Tu al 177.
Cinc cèntims, 455.
David Gálvez Casellas, 464.
Lo vistaire, 917.

No sé si algú va donar d'alta l'Ablocgcedari.