divendres, 23 de juliol del 2010

Notícia: 21/07/2010 - Nou organigrama al ministeri d’Educació

David Gálvez i Jordi Torné assumeixen des d’avui noves competències a banda de les que ja desenvolupaven. Meritxell Palmitjavila i Antoni Torres deixen les direccions que ocupaven, i s’incorporen dues noves directores: Rosa Maria Rechi i Lídia Samarra.

El Govern ha cessat els directors del ministeri d’Educació, i n’ha nomenat els nous responsables. David Gálvez, fins ara director del Departament de Formació Professional i Desenvolupament Tecnològic, esdevé el nou director del Departament de Formació Professional i Serveis Escolars. De la mateixa manera, el fins ara director de l’Observatori Nacional per la Qualitat de l’Educació, Jordi Torné, passa a ocupar la direcció de Sistemes Educatius i Relacions Internacionals.

En el nou organigrama, deixen d’ocupar direccions: Meritxell Palmitjavila, fins a l’actualitat directora del Departament de Suport a l’Ensenyament i Inspecció Educativa; i Antoni Torres, que ha ocupat la direcció del Departament de Sistemes Educatius i Sistemes Escolars.

Al nou organigrama s’incorporen Rosa Maria Rechi, com a directora del Departament de Suport a l’Ensenyament i Inspecció Educativa, i Lídia Samarra, com a directora del Departament de l’Escola Andorrana.

6 comentaris:

  1. Gràcies, reflex! Gràcies, Sr. Macip! La veritat és que vaig penjar la notícia no tan com a motiu de felicitació, sinó a tall informatiu. Resumint molt, no només continuo amb la feina engegada fa un any, sinó que assumeixo la gestió dels serveis escolars que depenen del MEC. Per fer-ho planer: gestió de dades escolars(inclou beques i ajuts), transport escolar i esport escolar (inclou esquí escolar).

    ResponElimina
  2. Errata: "no tant".

    Per cert, Sr. Macip, l'altre dia el vaig tornar a veure a la tele passejant amb el Sr. Calçada pels camps de la sempre gloriosa Anglaterra. Si em permet dir-ho, van fer anar uns quants clixés d'aquells gruixut gruixuts: el temps, la flegma, l'humor...

    ResponElimina
  3. Només és una mica més de feina... I una mica més de responsabilitat... No sé del cert si és motiu de felicitació. Deixem-ho aquí?

    Gràcies, Sr. Parèmies!

    ResponElimina