dilluns, 26 de novembre del 2007

Qui té boca...

Avui a primera hora li he dit a la meva amiga i col·laboradora d'Unió Laurediana que havia penjat un post explicant els motius pels quals em molestava el jardí o molts aspectes del jardí aquell. M'ha dit que ja hi havia fet la visita (desconeixia el jardí el dia de la reunió) i que havia trobat que alguns aspectes eren millorables. M'ha alegrat molt la resposta, tot i que no esperava menys d'una persona raonable. També m'ha corregit que el Sr. Josep Pintat hagués dit "No sé què us molesta tant [del jardí]?!". Aquesta és l'expressió que jo creia recordar i la vaig citar en el post on exposava les raons del meu descontentamet. Rectifico: potser va dir una altra expressió lleugerament diferent, però que venia a significar aproximadament el mateix. Com que el motiu d'aquests posts no és ofendre ningú, us prego em disculpeu si he pecat d'imprecís.

2 comentaris:

Ningú és Perfecte ha dit...

Jo tampoc no entraré a valorar l'estètica del jardí.

O sí, què coi!

El jardí, vist des de les fotos és lleig, i mira que a mí m'agrada- i força- el que fa habitualment l'Àngel.

El problema no és tant si és lleig o bonic, sinó si és o no apropiat, i mira a mí no m'ho sembla, però també entenc que per a gustos colors.

Hi ha qui té la casa plena de figuretes de vidre.

El que em sembla preocupant és que els gosssos hi puguin campar al seu aire.

Són- pel que es veu a la foto- els seus dominis.

No sé, alguna cosa no m'acaba de quadrar en tot això.

gràcies David per penjar les fotos

Miquel Calsina Gordi ha dit...

Noe,

No se si es el domini dels gossos, però t' asseguro que jo no vaig tenir "......." de baixar del cotxe. Les fotos del David son millors que les meves.