diumenge, 15 de maig del 2011

Cassoleta prop del dolmen de Saulet

Fa unes setmanes el Jordi Casamajor i el menda vam anar a trobar el dolmen de Saulet. A banda d'arribar fins el monument megalític i fer les fotos de rigor, vam visitar el poble de Saulet pràcticament abandonat: els carrers, l'església... En el camí d'aproximació al dolmen, seguint l'aresta rocallosa que separa la part més obaga de la solana, vaig trobar una cassoleta (gravat hemiesfèric). Concretament, al cap d'un baser. Un cop trobada la primera en vam localitzar un parell més, entre els dos. No sé si s'aprecia gaire bé, però hi era: claríssima, ben executada, amb les traces de la frotació en cercle.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tu també!….deixarem al Jordi sense feina..avui he trobat jo una creu!..jejeje

David Gálvez Casellas ha dit...

Impossible deixar-lo sense feina... És el **** amo. Jo el poc que trobo, ho trobo gràcies al que el Jordi m'ha ensenyat. Per cert, aquest dia (no ho oblidis!) també anava amb ell.

Anònim ha dit...

Jejeje….està claríssim, es un crack….jo desde que el conec em fixo més en les marques i els gravats…
Ens veiem company!Salut!

J. Casamajor ha dit...

Salut companys cercadors del patrimoni, a veure quan fem unes birres.¡¡¡