
Primer cal investigar quines són les paraules, expressions alfanumèriques o etiquetes més buscades a la xarxa... Comencem pel més obvi: comprovo com està la cosa a YouTube i Technorati. Faig només dues categories, per tal que el procés sigui ràpid i senzill:
Suposadament, gent: Nikki Catsouras o Nicole Catsouras, Ron Paul, Maria Ozawa, Sasha Lobo, Kim Kardashian, Bernie Ward, Britney, Lil Wayne, Lori Drew, Mike Huckabee, Paris Hilton, Romney, Tad Grandstaff, Vanessa Minillo, video de Noelia, Nelly Furtado, Timbaland, El Koala, Shakira, Crazy Frog (“acepto pulpo como animal doméstico”, que va dir aquell), Vanessa Judgens, Feist, Rodney Mullen, Keyra Agustina.
Suposadament, no es tractaria de gent: seo, Porsche girl, rails, bebo, YouTube, chiropractor, myspace, authority, facebook, google, Golden Compass, iPhone, percanat, Technorati, web 2.0, funny video, Dragonball AF, Kutlar Vadisi Pusu, sruggs, Zuda.
Ja us explicaré què passa, si és que passa res.
La senyoreta de la foto és la tal Maria Ozawa, a qui desconeixia fins fa una estona. Pel que he deduït d'una busca d'imatges a Google, la mossa és parcialment japonesa i es dedica, entre d'altres coses, al cine porno. No caldrà que expliqui gaire que molts dels noms llistats més amunt pertanyen a noies entre atractives i espectaculars (estrelles del porno, models, gent guapa de la faràndula, celebritats, exhibicionistes que s'han fet famoses a la xarxa, etc.). Potser Freud tingués certa raó quan va afirmar que les pulsions sexuals feien moure el món.
2 comentaris:
No ens has dit si ha funcionat l'experiment.
Bones, Víctor. Ho dic a l'entrada de més amunt. Va ser un fiasco. S'entèn: aquestes paraules/etiquetes tan buscades estan repartides entre milers o desenes de milers o cents de milers de pàgines. L'efecte sobre un post concret d'un blog precíes és ínfim.
Publica un comentari a l'entrada