diumenge, 17 de febrer del 2008

Calçotada Blocaires del Pirineu 3

Al blog reflexionsencatalà han escrit el següent resum del que vàrem acordar:

diumenge, 17 / febrer / 2008


Blocaires del Pirineu

Divendres a la nit vam fer el sopar de blocaires del Pirineu. Deixant de banda la relació qualitat-preu de l’àpat, la trobada va servir per conèixer-nos i impulsar definitivament el col·lectiu Blocaires del Pirineu.

A grans trets (rectifiqueu-me si m’equivoco), vam acordar el següent:

  1. Crear una llista de correu per posar-nos en contacte. (Fet)
  2. Fer un bloc de blocs pirinencs on es publicaran tots els articles dels membres del col·lectiu.
  3. No hi haurà ideologies ni serem un grup d’opinió.
  4. Si algú vol formar part de Blocaires del Pirineu, caldrà que es consideri pirinenc (això ho ha de decidir cadascú), que doni el nom i els cognoms per registrar-se al bloc de blocs i que assumeixi la seva responsabilitat sobre el contingut del seu bloc.
  5. La llengua no ha de ser cap impediment per formar part del col·lectiu. (El que jo no assumiria, i faig una analogia, és canviar de llengua pel fet que a la classe hi ha un erasmus italià; o sigui, la llengua de treball de Blocaires del Pirineu crec que ha de ser la catalana, però si algú d’Osca vol formar part del grup, possibilitat remota però que es podria explicar perquè tracta temes pirinencs, per exemple, doncs perfecte.)
  6. Difondre el col·lectiu perquè hi hagi gent de tot el nostre Pirineu (suposo que s’entén aquest nostre).
  7. Organitzar activitats al voltant d’Internet i la blogosfera, per fomentar la creació de blocs en el nostre entorn, el debat, el coneixement sobre les noves tecnologies, la cultura pirinenca (això no sé si es va dir; per si de cas ho proposo), etc. Està previst fer una trobada de blocaires a la Seu d’Urgell.
No sé si em deixo res.

Segur que sí.
Una proposta: com que ens vam comprometre a fer la màxima difusió del grup i a buscar adeptes, trobo que estaria bé que els blocaires tinguéssim una llista d’enllaços a tots els membres del col·lectiu en una part ben visible del bloc, i amb el logo a prop.

FI DEL POST RETALLAT


2 comentaris:

Anònim ha dit...

David,

La persona que està darrere de blocsdelpirineu.net m'ha escrit això:

"Hola Marc, hem creat aquesta eina per reunir tots els blocs del pirineu en una sola web.

Si funciona, estic disposat a cedir-la a la comunitat pirinenca si cal.

Espero que us agradi."


Si suposa estalviar-nos feina, em sembla bé, però el que no em sembla bé és que publiquin articles sense demanar permís. També s'hauria de consensurar el contingut fix del bloc i que els persones que en són membres es registrin al col·lectiu.

No trobes?

David Gálvez Casellas ha dit...

Jo trobo bé parlar del que calgui, sobretot si les coses s'han fet de bona fe... Ara, d'entrada el que em semblaria més correcte és que els meus textos siguin esborrats del seu blog donat que jo mai no vaig donar cap permís, ni se'm va notificar adequadament la iniciativa.

Ara, un cop n'haguem parlat i es satisfaguin els acords presos a la trobada, puc reconsiderar el que toqui. Si no es compleixen els requisits, però, no hi veig el sentit...

Ahir vaig fer una nota oberta a aquest senyor a "Viure als Pirineus", que és on ell va penjar inicialment, segons sembla, el vincle al seu blog i la notícia del que havia fet. Li demanava que es posés en contacte amb nosaltres a través de la nostra adreça comunitària (la de la llista de correu que rebem tots).

Em sembla bé que t'hagi escrit per parlar de l'assumpte. Un bon principi.