diumenge, 25 de juliol del 2010

Els meus amics

Que bé, això de tenir amics.

El Marc (aka el Rèflex o el Cascavellico) que em proposa millores a les traduccions que intento aquí mateix, uns retalls més avall, a aquest blog. Vaig dir que l'aniria a veure aviat per xerrar, per saludar la Josefina, per conèixer la Maria, per deixar-me regalar els fruits de la terra (vull dir, del seu hort) i no ho he fet. Disculpa'm Marc. Ho deixem, si et sembla, per d'aquí a quinze dies o cosa així. Dimecres marxaré a fer una setmaneta llarga de vacances a Cesena, Itàlia. Quan torni, donques.

El Marc (l'altre Marc, el Pimienta) que m'ha muntat una bicicleta de carretera a mida, preciosa, que funciona com-oli-en-un-llum. Per cert, Marc, diumenge passat la vaig estrenar. Vaig pujar al port de Cabús. Abans d'ahir vaig fer de Juberri a la Rabassa. Avui he fet el coll d'Ordino. Demà atacarem Arcalís. M'ho estic passand pipa, com diria la tieta Pepita.

El Jordi (aka el Torné, el Turner, el Tournier) que m'acompanya sovint en les meves primeres escapades amb la bici de carretera i em fa costat en molts altres moments de, diguem-ne, duresa a la feina.

El Pepe (aka lo nen gros) amb qui fa dies que no parlo i a qui trobo a faltar molt a la feina. A qui no li agraïré mai prou la confiança que em va fer ara fa un any. Ni els ànims ni els consells que em va donar fa unes setmanes, proposant-me calma i reflexió i bons aliments.

En fi, gràcies a tots!

2 comentaris:

marc ha dit...

Que vagi bé l'escapadeta. I tranquil que hi ha hort per dies i ha ha més dies que carbassons.

David Gálvez Casellas ha dit...

Vaig escriure "passand"? Jo sí que estic "passand" de tot, últimament. Visca el catanyol!