diumenge, 3 d’agost del 2008

Trèveris / Trier

Ahir a les 7 AM sortíem de casa amb la Nicole dins del nostre fidel Santa Fe. La vaig dur fins un poble anomenat Oberbillig, on viu una amiga seva per tal que s'hi quedés a passar el cap de setmana. El poble és a la vora del riu Mosel·la i fronterer amb Luxemburg. El paisatge de la zona és molt agradable. El riu discorre per una vall entre turons plens de vinyes. Un cop saludada l'amfitriona i pres un cafè, vaig fer marxa enrere fins a Trier (Trèveris).

Trèveris em va encantar. Vaig aparcar el cotxe i vaig fer una estona el turista. Un lloc molt recomanable. S'hi veu història pertot: restes romanes, esglésies, columnes i creus de tota mena, la catedral, portes de fusta treballades, edificis decimonònics, detalls medievals, raconets preciosos on prendre un cafè o un vinet, terrasses on menjar un plat fondo, un pastisset o una bona salsitxa.

Us en deixo algunes fotos, sense atabalar més i quedo a la espera de poder explicar-vos la següent parada en la meva ruta.

... TO BE CONTINUED ...