dilluns, 24 de març del 2008

Quin tou!

No ho podem evitar. Més enllà dels inconvenients de trànsit, la gent d'aquí ens posem d'allò més contents quan ens llevem a primera hora i comprovem (és el primer que fem) que els pronòstics s'han fet certs: que nevaria a cotes baixes. Ahir em va semblar sentir algú que deia que havia de nevar a partir dels 600 metres.

A Sant Julià devem estar a 900 i tot és cobert d'un tou de neu preciós: muntanya, carrers, llosats, baranes, arbres.

Quatre fotos de darrere les finestres.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si, molt maco tot això, però encara em queda el regust de ahir mateix passejar pel solejat centre de Sevilla i avui em trobo amb neu fins a les celles i la nevera buida total després d'una setmana de vacances...

Coses de viure a les muntanyes ;-)

Chabier Lozano ha dit...

En Bielsa tamién ja nebato, per fin, dimpués de tanto anunzio telebisibo. Me sabe tan mal que no enzierten que he dedicato una entrata en el blog a's metereologos pa amostrar-les un conzeuto basico. Aquí prenzipió a nebar a las 00:30, se fa u no fa, e aora `pareix que quiere salir el sol e la nieu se desfá de camín. No durará guaire, pero el mete tot de majo...

Miquel Calsina Gordi ha dit...

M'agrada l'enllaç:
Crunch (by Calsina).
Es com Dr. Jeckill i Mr. Hyde ...
(més o menys, en concepte i escriptura).

M'ha fet gràcia.

Precioses les fotos. Llàstima que passades unes hores l'imatge no és la mateixa.
No he tingut problemes per arrivar a casa, però ja no era neu sinò "xip-xap".
De totes maneres, és aigua pel futur.